دلتنگ...

به سراغم اگر میایی نرم و آهسته بیا تا مبا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

دلتنگ...

به سراغم اگر میایی نرم و آهسته بیا تا مبا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

دلتنگی

تا حالا شده اونقدر دلتنگ بشی که نفست به سختی بالا بیاد؟


تا حالا شده اونقدر دلتنگ بشی که دنیا با همه قشنگی هاش به نظرت سیاه و سفید بیاد؟


تا حالا شده اونقدر دلتنگ بشی که خنده و گریه هات یکی بشه؟


تا حالا شده اونقد دلتنگ بشی که قدمهاتو سنگین برداری؟


تا حالا شده زیر بار سکوت خفه بشی ؟


صدات در نیاد ؟


وقتی سنگینی حرف های نگفتت مثل بغض راه نفست رو می گیره چیکار میکنی؟


از بس که سکوت کردم خسته شدم دلم می خواد فریاد بزنم ...


داد بزنم دلم می خواد همه صدامو بشنوند ... مثل اون روزا ...


دلم می خواد داد بزنم و بگم می پرستمت ...

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه شنبه 29 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ب.ظ http://hasti-ashegh.blogsky.com

واقعا لذت بردم منم مثل شما یه دل تنگم به وبم سر بزنید.

سلام الهه مرسی اومدی به خونه دلتنگای من وب خیلی زیبایی داری دوست داشتی بیا تا تو دلتنگی هات باهات شریک بشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد