دلتنگ...

به سراغم اگر میایی نرم و آهسته بیا تا مبا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

دلتنگ...

به سراغم اگر میایی نرم و آهسته بیا تا مبا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

مرورگر اوانت بروزر

اینهم مرورگر اوانت بروزر

یکی از بی چون و چرا بهترین بروزر اینترنت همین میتونه باشه و بس . چون واقعا سرعت بالایی داره و صفحات وب رو با سرعت خارق العاده ای باز میکنه و همین طور pop-up ها و ویروس ها رو به طرز وحشتناکی میگیره و با این بروزر خیلی امکانش کم هست که ویروس وارد کامپیوتر شما بشه . مخصوصا که در این نسخه که ۱۰ روزه وارد اینترنت شده به اوج خودش رسیده . اینو واقعا بهتون میگم که هر بروزری دارید بریزید دور و از این ورژن جدید اون استفاده کنید چون واقعا محشره . میگید نه ؟! امتحانش کنید در ضمن در این ورژن زبان فارسی هم بهش اضافه شده که دیگه به از بهتر ! در ضمن در این ورژن از قابلیتی به نام Roboform استفاده شده که شما احتیاجی نیست که هر دفعه برای پر کردن فرم ها یا وارد شدن به آی دی ایمیل یا امثال اینها یوزر و پسورد خودتون رو وارد کنید بلکه خودش اطلاعات شما رو در یک قسمت به طور مطمئن و بدون اینکه عوامل خارجی بتونن بفهمن که این فایل چی هست و به اطلاعات شما دست پیدا کنند ذخیره میکنه و در مواقعی که به اونها احتیاج دارید استفادشون میکنید .

دانلود برنامه با حجم 3.43 مگابایت

Native Instruments

دوستان این برتامه محصول شرکت  Native Instruments هستش. یکی از بزرگترین VST plugin سازهای دنیا هستن. البته غیر از VST برانامه های دیگه هم میسازن مثل همینی که برا دانلود گذاشتم. من چندتا از دوستام که کاره DJ میکنن میگن رو دست این برنامه هیچی نیومده .

 

     download part1

download part2 

ساخت اتو ران برای سی دی

ورژن جدید از این نرم افزار که برای ساخت اتوران برای سی دی هاتون مورد استفاده قرار میگیره

دانلود(size:5.8mb)

پیدا کردن پسورد ستاره ای

 به حال براتون اتفاق افتاده که پسورد ورود به ویندوز را فراموش کرده باشید و کابر دیگری هم برای ورود به ویندوز وجود نداشته باشه؟ به همین دلیل ممکن است مجبور باشید ویندوز خود را دوباره نصب کنید ولی به کمک این برنامه می توانید پسورد جدیدی بدون نیاز به پسورد قبلی برای کاربر خود تعیین کنید. این برنامه را بر روی سی دی و یا فلش درایو کپی کنید، کامپیوتر را ری استارت کرده و سی دی را وارد کنید. کامپیوتر از روی سی دی بوت خواهد کرد، این برنامه از لینوکس گرفته شده و هر نوع پارتیشن را میشناسد (NTFS/FAT32). بعد از بوت شدن کامپیوتر، شما پسور جدید را وارد می کنید. این برنامه بر روی ویندوز های XP و 2000 کار می کند.

http://compex.mihanblog.com

دانلود این برنامه

Marilyn Manson

Marilyn Manson

 4.79MB

 Antichrist Supersta

 5.88MB

 Beautiful People

2.91MB

 Rock is dead

 5.91MB

 This is the new shit

بر نامه وین زیپ

این هم نسخه معروف  winzip

حجم: 2,3mb

download

 
 

 

 

محسن یگانه


 
 اگه از کسایی باشید که کار های قشنگ محسن یگانه را دنبال میکنید حتما اهنگ جمعه محسن یگانه را به یاد دارید که چند وقت پیش به صورت نیمه کاره و نصفه اومد امروز کاملش را براون گذاشتم . برید و از کاملش لذت ببرید.

                                                                                       دانلود موزیک

اینم البوم جدید Crazy Frog

اینم گذاشتم تو وبلاگ واسه بچه های با حال..................................

 
البوم جالبی هست ..برای دانلود روی اهنگها کلیک کنید


 

dj aligator

ویدیو کلیپ جدید Dj aligator که هردوشون مثل توپ صدا کرده (رو عکس کیلیک راست کنید  سپس گزینه ...save target As رو انتخاب کنید)

 

protect your ears
Music Is My language

 

غم

غروب غم انگیزی است .خورشید میرود تا در پشت کوههای سر به فلک کشیده پنهان شود.با خود عهد بسته ام که هر شب با پیدا کردن اولین او را به کلبه قلبم دعوت کنم.اما ناگهان ابر های سیاه اسمان دلم را سیاه می کنند.نگاه با التماس به انها می اندازم که گویا از  نگاهممی خوانند وارام ارام از پهنه اسمان به کنار می روند .ناگهان سوسوی نوری در پشت سرم احساس میکنم .برمی گردم وستاره ای  را در اسمان می یابم که به من چشمک میزندو مرا به استقبال مهمانم مهمانم می فرستد اکنون مهمان عزیزم((غم))با انهمه عظمت پای در سرای قلبم می گذارد .امیدوارم بتوانم میزبانی خوب و لایق برایش باشم.............................