دلتنگ...

به سراغم اگر میایی نرم و آهسته بیا تا مبا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

دلتنگ...

به سراغم اگر میایی نرم و آهسته بیا تا مبا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

خدایا کمکم کن.....

 وقتی تنها تکیه گاه من در این دنیای بزرگ تنها تکه ای از خاطراتم بود

احساس میکردم به گرمی دستی نیاز دارم که دستانم را فشار بدهد

   اما پیدا کردن چنین دستی بسیار مشکل بود

دستی که میتوانست تمام آرزوهایم را وجب بزند

  و با هر اشاره اش هزاران راه را بر من بگشاید

  اما اکنون در توده ای از مه دستانی رانیافتم که  تکیه گاه  من باشد

خدایا کمکم کن.....

نظرات 1 + ارسال نظر
erfanet سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ http://ss57.blogsky.com

سلام دوست گلم
دلت پر نور"قلبت لبریز از عشق"
نگاهت پر فروغ"حضورت پر طنین"
وآهنگ وجودت سر مست.......
به امید این که زندگییت در ساحل
خوشبختی لنگر بیاندازد.
ممنونکه بهم سرزدی از آّپت منو با خبر کن بازم میام من اپم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد