دلتنگ...

به سراغم اگر میایی نرم و آهسته بیا تا مبا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

دلتنگ...

به سراغم اگر میایی نرم و آهسته بیا تا مبا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

رویا

دیشب هم مثل هر شب خوابتو دیدم.

مثل همیشه فقط پیشت نشسته بودم و داشتم نگات می کردم.

انگار که همه دنیا رو بهم دادن.

نمی خواستم دیگه اون لحظه تموم بشه.

نمی خواستم حتی یک لحظه پلک بزنم.

تنها توو خواب هام هست که خیلی مهربونی;

که می دونم به همون اندازه که دوستت دارم٬ منو دوست داری.

ولی حیف که فقط یک رویا بود.

کاشکی فقط یک لحظه تو رویاهات بودم.

کاشکی فقط یک ذره به فکرم بودی.

عشقم اگه ظاهری بود٬ تاحالا باید از یاد می بردمت!

ای کاش می فهمیدی...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهزاد یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ق.ظ http://r8a8m.persianblog.com

ای کاش ......زیاد تکرارش میکنیم .....خواب رویا......من دیگه خیلی کمتر خواب می بینم اما وقتایی که می بینم خیلی نگرانم میکنه...
حل میشه:)
منم آپم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد