دلتنگ...

به سراغم اگر میایی نرم و آهسته بیا تا مبا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

دلتنگ...

به سراغم اگر میایی نرم و آهسته بیا تا مبا ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

عندلیب باغ

 
عندلیب باغ

دیوانه گر بنامی ام امری غریب نیست     ازخود اگر برانی ام ازتو عجیب نیست
دیوانه ام ، ولی به خدا می پرستمت       در گفته ام دروغ و ریا و فریب نیست
مجنون نموده ای تو مرا با نگاه خود       در این دل بلا زده صبر و شکیب نیست
از  بهر این دل ِ بی صبر و طاقتم             غیر از تو هیچ  نگاری  حبیب نیست
دانم که عاقبت به دلت رخنه می کنم     چون درنثار عشق مرا کَس رقیب نیست
وقتی که آمدی به لبت بوسه می زنم         آیا مرا مُلی زلب تو نصیب نیست؟
تسکین دهد مرا لب لعل تو ای نگار         جز این برای درد درونم طبیب نیست
‹‹جاوید» می کنم به دلت شور زندگی     در باغ من بجز تو دگرعندلیب نیست
من هم گه گداری شاعری میکنم -------- ولله منظور, بی حرمتی بر رقیب نیست!!!!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد